1.- Que els i les alumnes puguin comparar les característiques físiques, biològiques i humanes dels rius Ebre i Ter. 2.- Fomentar l'ús de les TAC en l'aprenentatge. Experimentar el treball telemàtic. 3.- Aprofitar l'estada que el CEIP Andersen farà al CdA durant la setmana del 2 al 6 de març de 2009 com a "jornades d'aprenentatge fora de l'aula".
El nostre PLA DE TREBALL :
febrer 2009 : Inici del projecte. Trobada de Coordinació entre els responsables del CdA i els mestres del CEIP Andersen que participen en el Projecte. Presentació del treball als i les alumnes. Contactes inicials amb el Museu del Ter / Centre d'Estudis dels Rius Mediterranis i la Unitat d'Ecosistemes Aquàtics, assessors del projecte.
març 2009 Realització de les activitats programades a l'estada al Camp d'Aprenentatge : estudi del riu, les basses i la badia.
març, abril, maig 2009 Obtenir dades d'ambdues conques fluvials. Comparar-les. Treure'n conclusions. Mostreig d'aigües al riu Ter. Comparació amb les de l'Ebre. Literatura fluvial : llegir i comparar textos històrics sobre ambdòs rius. Participar al Bloc del Projecte.
aquest no es el riu Ter
ResponEliminaaquest de la foto es un altre.
es berdad tienes razón ese no es el rio Ter.
ResponEliminales dire a todos mis amigos que esta paguina wep es un completo timo(engaño)
ok
ResponEliminayo tambien lo hare
y yo tambien y nadie mas va a ver vuestros timos
ResponEliminasi, es berdad yo no me pondre mas.
ResponEliminaTIMADORES,TIMADORES, TIMADORES, TIMADORES!!!!!!!